poniedziałek, 3 kwietnia 2017

SR- Włosy i skóra

Hejka tościki^^ Trochę osób pytało się mnie czy, zrobię SR. Więc postanowiłam, że zrobię skoromne sr. Na początku posta chce podkreślić, że nie jestem zwolenniczką sr i nie chętnie je robię.
(Przepraszam z słabą jakość zdjęć) 1. Pierwszym krokiem będzie naszkicowanie włosów. Potem przyciskając kredką koloruje kreskami ciemniejsze miejsca.
2. Teraz leciutko koloruję kredką (także kreskami) jaśniejsze miejsca.
3. Czarną kredką (w moim przypadku ołówkiem) zaznaczam najciemniejsze miejsca.

4. Kremową kredką koloruje ciemne miejsca.
5. Brązową kredką zaznaczem najciemniejsze miejsca.
6. Czerwoną kredką koloruje miejsca w których jest pudr na policzkach.

7. Znów używając czerwonej kredki koloruje usta i cieniuje.
8. Zieloną kredką w najciemniejszych miejscach koloruje oczy.

9. W najjaśniejszych miejscach nie przyciskająć zielonej kredki lekko koloruje.
10. Kremową kredką koloruje szyje.
11. Znów używając brązowej kredki cieniujw szyje.
12. Postępuje tak samo jak wcześniej. Koloruje całą skórę i...
13. ...Cieniuje skórę brązową kredką.


Tak wiem, że nie umiem robić SR, ale kilka osób mnie prosiło więc postanowiłam zrobić ;)I chcielibyście recenzje szkicownika Orient? Piszcie w komentarzach!
~Very Happy~ aka Ola~

Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.