czwartek, 15 czerwca 2017

Jak robić zdjęcia?

Witam, tutaj oczywiście Ola. Jak mijają wam ostatnie tygodnie w szkole? U mnie na lekcjach prawie nic nie robimy. Jak zauwyżyliście niedługo wakacje, a co się z tym wiąże? Oczy wiście masa selfie i innym zdjęć. Więc dzisiaj robię poradnik właśnie o zdjęciach.

O czym należy pamiętać robiąc zdjęcie?
Tutaj będzie więcej szczegółów niż w selfie. Jeśli chcemy żeby zdjęcie wyglądało jak od najlepszego fotografa powinniśmy stosować się tych rad:

1. Bardzo ważny jest czas. Zdjęcie robione w środku nocy nie będą wyglądały profesjonalnie. Ja polecam wam porę między 20, a 19, słońce zaczyna wtedy Zchodzić i zd



jęcie wychodzą przepięknie. Kto nie chciałby zdjęcia z zachodem słońca?

2. Miejsce to chyba najważniejsza zasada. Ja nie chciałabym zdjęcia na wysypisku śmieci... Więc gdzie robić zdjęcia? Moim zdaniem wyglądają najlepiej na łące lub polu, (chyba każdy ma gdzieś je w pobliżu) nad morzem po zachodzie słońca jest wspaniale :) A co z naszymi pięknymi, polskimi górami? Także wyglądają świetnie na naszych zdjęciach, więc możecie zrobić zdjęcie, tam, gdzie macie najbliżej.

3. Czy potrzeba super aparatu do robienie zdjęć? Oczywiście, że nie. Ja swoim starym telefonem i nie najlepszym aparatem zrobiłam dość ładna zdjęcia, więc nie trzeba tutaj inwestować w nie wiadomo co.
Ty chyba tyle. Czy chcecie moje zdjęcia wykonane tymi metodami? Dajcie znać w komentarzach!

Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Świetny poradnik :3 Mam nadzieję, że wkrótce zobaczę Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, chociaż to wszystko zależy od sytuacji i jakie chcesz zrobić zdjęcie, ale poradnik jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie musisz zrobić posta gdzie będzie parę zdjęć (tych samych) które pokazują jak to jest zrobione z twoim poradnikiem i bez poradnika. Czyli np. robisz zdj. swojemu psu nie trzymając się swojego poradnika, a potem znów zdj tego samego psa robisz z poradami które są zawarte w tym poście.
    Pozdrwiam! :D (mam nadzieję że wykorzystasz moja propozycje)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny poradnik :) Mogłaś ciut urozmaicić i dodać parę zdjęć, ale i tak jest w porządku :)

    Musisz częściej dodawać linka do swojego bloga! ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Jestem trochę wkurzona, więc jak Cię czymś obrażę, to przepraszam. Zauważyłam, że użyłaś mojego przerywnika. Dowód?
    http://ashalla-msp.blogspot.com/2017/03/co-uzytkownicy-sadza-o-wiosnie-moje.html?m=1
    Nie bierzcie tego jako reklamy.
    Data wstawienia tego posta to 5 marca, a tę notkę na tej stronie wrzuciłaś 15 czerwca. Mogłaś ten przerywnik zobaczyć na trzech innych blogach, ale mniejsza. Czy nie wolałabyś zrobić tego same, albo poprosić kogoś, aby Ci taki wykonał (wiele osób robi grafiki na zamówienie)?
    Jak już brałaś obrazek z internetu, to mogłaś dać link skąd wzięłaś ten przerywnik.
    Nie chcę rozpoczynać gównoburzy, więc ugryzę się w język i więcej nie będę pisać. Mam nadzieję, że otrzymam odpowiedź na ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.