piątek, 23 czerwca 2017

Plan postów na koniec czerwca :D~Kaja

Haj,heloł end welkam :)
Jak wam minął ten rok szkolny?Jakie macie średnie?Jest pasek?Uprzedzając pytania u mnie jest pasek ze średnią 5.18 i wzorowym zachowaniem :D
No wiadomo,że w szkole była nagroda,ale w domu też niespodzianka była :3
Dostałam SKYMASTERA!Nie wierzę!No,w sumie kiedyś o tym mówiłam tacie,ale przychodzę do domu koło bramy rozstaję się z Milcią,wchodzę i nagle WOW!
Ale nie o tym post.Iiii jeszcze zanim zapomnę "odkryłam"świetną youtuberkę-(Weronikę).Szczerze polecam.[Toś się rozpisała Natka]...
Ok,przechodzimy do planu:
26.06-Recenzja moich wszystkich szkicowników
28.06-TOP 15 moich ulubionych blogów
30.06-Piosenki czerwca-moje wakacyjne hity.
Także to tyle na ten post,mam nadzieję,że w wakacje będziecie mieć czas na czytanie postów u nas :)
Miłych wakacji!
Kajka☺
Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. To chyba taka deskorolka elektryczna:D Świetny post ^^ U mnie średnia ok. 5, 45

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na te posty❤
    Udało się mieć pasek, śr. 6.0

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow niezłe średnie macie :)
    Skymaster to taka jakby deskorolka tyle że na baterie i łatwiej z niej spaść :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.