sobota, 27 maja 2017

Hejka, tu The One-Metis


To będzie mój pierwszy post tutaj i bardzo się z tego cieszę.
Zanim zacznę publikować Szkoły Rysunku chciałabym na dobry początek przedstawić kilka faktów o mnie :) A więc...
#1 Mam na imię Kasia, ale znajomi mówią na mnie Kurczątko lub Kurciak ;)
#2 Jestem 15latką, niebawem kończę gimnazjum i nie mam pojęcia co robić dalej
#3 Uchodzę za kujonkę
#4 Mam lęk wysokości, ale próbuję się go pozbyć, więc przy każdej możliwości wchodzę na wysoką drabinę ;)
#5 Za wszelką cenę nie chcę się poddawać
#6 Nie mam Fb, Tweetera, Instagrama ani nic z tego typu
#7 Mam konto na TM :)
#8 Lubię bajki animowane
#9 Często droczę się ze znajomymi ;)
#10 Jestem tutaj nową redaktorką 🙌
Na razie to tyle, ale już niebawem wrzucę pierwszą Szkołę Rysunku ;)
Do następnego posta,
xoxo
Wasza The One-Metis

Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.