czwartek, 27 lipca 2017

Mój nowy szkicownik TM Dance z... Innsbrucka

Hejka,
Wczoraj byłam na wycieczce w Innsbrucku i znalazłam tam szkicownik TM Dance.
Od jakiegoś czasu zastanawialam się nad zakupem szkicownika z serii Dance, ale nie mogłam znaleźć takiego, by pozy modelek mi w 100% odpowiadały. I właśnie wczoraj znalazłam to:


W środku jak w całej serii zznjdują się naklejki,  szablony i kolorowe kartki. 

Są trzy pozy:
* Ballet reprezentowany przez Nadję
* Hip hop reprezentowany przez Janet
* Roller Skates reprezentowany przez Candy


Cena to 9.95 € co w przeliczeniu wynosi ok. 42zł.
Ogółem ten szkicownik bardzo mi się spodobał,  na pewno w nim zrobię pracę na konkurs Mais (informacje o nim kilka postów wcześniej) . 
Podsumowując cały post: szykujcie się na więcej tanecznych stylizacji od The One-Metis :)

Pozdrawiam serdecznie z malowniczych Alp :)
A właśnie,  jeśli chcielibyście ode mnie jakąś konkretną szkołę rysunku to w komentarzu podajcie temat :)
Możecie też pisać inne propozycje na moje posty, czyli co chcielibyście przeczytać ;)
Do napisania ;)
Udostępnij ten wpis

1 komentarz :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.