piątek, 11 sierpnia 2017

Nie bój się zmian

" Aby coś zmienić należy wykonać dwie czynności: zniszczyć to, co stare i zbudować to,  co nowe. Metis wiedziała to lepiej od nas wszystkich"
Pierdomenico Baccalario, Ulysses Moore tom 15 "Piraci z Mórz Wyobraźni"

Zmiany to nieodłączna część życia, więc dlaczego wiele osób się ich obawia?
Myślę, że to dlatego, że obawia się zniszczyć to z czym dotychczas było mu dobrze. Boi się,  że to co przyjdzie później będzie gorsze.

A co ja o tym myślę?  To co jest teraz może i jest ok, ale przecież jeśli dobrze się postara i w zmianę włoży serce to efekt nas zaskoczy i sprawi, że to, co do tej pory było ok stanie czymś dziwnie słabym. Nie bójmy się więc zmian jakie przynosi życie,  tylko współpracujmy z nimi :)

Moja zmiana? Właśnie postanawiam poprawić się w rysowaniu. Choć trochę się pbawiam, że będzie gorzej niż jest teraz to nie zamierzam się cofnąć. Nie przestanę eksperymemtować w poszukiwaniu wlasnego stylu rysowania. Obecnie pierwszy raz użyłam mazaków jako podkład pod kredki. Efekt możecie ocenić sami:

I cóż, nie bójcie się zmian, wierzcie w siebie!

Pa pa!
Wasza
The One-Metis

Udostępnij ten wpis

1 komentarz :

  1. Kasiu masz już swój własny styl, podoba mi się on jest bardzo oryginalny. Nie zmieniaj go, ale jeśli Tobie się nie podoba to rób jak chcesz ja nie mam na to wpływu...

    "Ludzie poszukują swojego własnego oryginalnego stylu, a nie widzą, że już go mają, ponieważ go nie doceniają" ~ StarGirl
    23.08.2017

    (Śmieje się z tego bełkotu wyżej XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.